fredag den 23. august 2013

Jeg er her stadig!!

Nyt job og dagene føles som om de spurter afsted og pludselig har jeg hverken blogget, hæklet eller tegnet i flere.... ah okay, måske er det kun dage siden, men det føles som en evighed, fordi jeg har savnet det!!

Og så holdt jeg også blogtræf og glemte helt at tage billeder!!! "Hvad sker der lige for det?", som mine elever ville sige... 

Så uden billeder vil jeg sige Irene, Anne-Marie og Anne-Katrine rigtig hjertelig tak for en utrolig hyggelig eftermiddag med hæklerier og zentangles!! 

Vi har talt om at lave zentangle-træf eller hækletræf måske på en café i København her til efteråret - måske der er flere, der kunne tænke sig at være med?

Jeg synes i hvert fald det er meget givende at mødes face-to-face med andre bloggere og udveksle erfaringer, grine af løst og fast og bare hygge!! Så det har jeg en lille hemmelig plan om, at jeg vil gøre meget mere... :-)

Nå, I skal ikke snydes for billeder! Så her er min cykelkurv, som den foreløbig ser ud og et par hæklede sløjfer til Freja...







*Karina*


10 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig igen ;) Jeg vil rigtig gerne mødes med dig igen, og være kreativ med hækling og zentangles :-D

    SvarSlet
  2. Hej Karina. Tillykke med nyt job :-) Jeg vil også gerne med til hækle hygge en dag - kunne desværre ikke sidste gang.
    Super fin cykelkurv :-D
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Lyder godt! Hold øje med bloggen, ik :-)

      Hilsen Karina

      Slet
  3. Køre Karina

    1000 tak for en super hyggelig lørdag hos dig. Det var et godt initiativ, og jeg er helt sikkert frisk på en eftermiddag/aften igen en anden gang.
    Hyggeligt at du læser med ovre hos mig, det er jeg rigtig glad for.

    Knus Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Irene, lige over ;-)

      Knus Karina

      Slet
  4. Svar
    1. Tak Helle :-) Mødte faktisk én på Valby Station i dag, som roste den og jeg blev så glad ;-)

      Slet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...