søndag den 13. januar 2013

Nøglering til Freja og nyt hæklenåleetui

En dejlig weekend lakker mod enden og jeg sidder tilbage med en følelse af at nogen messer med tiden.... da jeg ikke fatter hvor netop denne dejlige weekend blev af???? Nå, det må forblive et mysterium!!

Ingen weekend uden lidt hækling og denne weekend fik jeg hæklet en nøglesnor til Freja og så bestilte hun specifikt en minicupcake, som jeg selv skulle finde på :-) Og så fik hun da også lige et lille hjerte med på vejen... Hjertet kan du se en rigtig fin diy på her - på samme side finder du en illustreret diy af, hvordan du laver en magic circle. Idéen fik jeg af nogle dejlige damer i denne gruppe på Facebook :-)





  




*Karina*

2 kommentarer:

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...