lørdag den 2. marts 2024

Genbrugspotter får nyt liv

Kender du det? At man ser noget kreativt på de sociale medier, som man bare bliver nødt til at prøve af? Sådan havde jeg det, da jeg så Silvia Zacchellos fine potter af genbrug :) 

Så da jeg kom forbi Mission Afrika Genbrug i Køge 🔎 måtte jeg bare ind og købe en masse potter og glas, så jeg kunne lave mine egne og prøve det af... og så skulle der også kigges efter briller!



I genbrugsbutikker kan man tit få fine potter til et sted ml. 5-20 kr. og briller fra 15-20 kr. 
Potterne sættes sammen med superlim, som man nu synes de passer sammen...


Så males potterne med hvid akrylmaling som "grunder" og dernæst den endelige farve.



Og her, synes jeg, det sjove kommer: at male hår, øjne, næse og så videre, så figuren får en karakter. De fine detaljer maler jeg med posca tuscher. 
Når malingen er helt tør giver jeg figuren DAS Vernidas lak  🔎 og sidst men ikke mindst limes brillerne på med limpistolslim.



Her er en anden udgave:





Og endnu én...





Og lige et par stykker mere...



*Kreafreak*













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...