søndag den 17. maj 2020

Alfabet udfordringen!

Her er en tegneudfordring, som du kan have rigtig meget sjov med:


Alfabet udfordringen!!

Tegn så mange ting, som muligt, i din skitsebog, som starter med bogstavet A, så tager du bogstav B osv. Giv hvert bogstav 1 side, så du rigtigt kan folde dig ud :)

Jeg gjorde det, at jeg bad mine følgere på Instagram og mine venner på Facebook give mig bud på, hvad jeg skulle tegne og det var super sjovt, for der kom mange ting, som jeg ikke selv havde tænkt på og nogle gange måtte jeg tænke kreativt, for at illustrere f.eks. "cool". 

Jeg fik tegnet det meste af det, som folk gav mig af ord. Og når der ikke lige var plads måtte tegningerne overlappe hinanden - det var en udfordring i sig selv.

Så kast dig ud i det - det er super sjovt! 

Først lidt om min skitsebog. Den er ok, fordi jeg bruger farveblyanter mest, men når jeg en gang imellem bruger tusch, så "bløder" farven igennem siderne, så den er nok bedst til blyantstegninger. 
Mærke: Leuchtturm1917 købt her


Se om du kan gætte, hvad jeg har tegnet af ting, der starter med de forskellige bogstaver :
















Jeg har vel været i gang siden sommeren 2019 og er kun nået til 'M', så jeg giver mig god tid :) 


God fornøjelse med udfordringen!

*Karina*












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...