lørdag den 7. juli 2018

Junkjournal cover

De faste læsere har måske oplevet, at der har været lidt stille på bloggen og det skyldes den simple grund, at jeg er faldet i Instagram-fælden, hvor jeg poster de ting jeg laver dér, fremfor de længere indlæg på bloggen her.
Så det er ikke fordi, at jeg ikke har været kreativ - det er jeg hver dag :) 

Jeg er bare mere aktiv på instagram, så følg mig gerne der.

Jeg har igennem længere tid hygget mig med at lave mine egne notesbøger: junkjournals, bulletjournals, artjournals osv. 

Her er et bud på, hvordan man kan starte et cover til en junkjournal, hvor princippet er, at det meste er af genbrug. Altså genbrugspap til coveret, stofrester, papirrester, som så sættes sammen til en ny bog.
Derudover skal man bruge: dobbeltklæbende tape (man kan også bruge lim), saks og lineal.
Denne bog har fået temaet: tegneserier.






















Den færdige bog med sider fra forskellige tegneserier:




Hvordan du laver selve siderne til din junkjournal findes der mange eksempler på, hvis du søger på: Tutorial Junkjournal på YouTube. 
Jeg kan personligt godt lide disse videoer:












*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...