tirsdag den 31. januar 2012

Haven i januar

Jeg kan næsten ikke vente til foråret nu...
Så jeg må simpelthen ha' lidt farve i haven - og det gør jeg i form af ugler og stendyr...

Jeg er så glad for mit lille lyserøde fuglehus, hvor der står "velkommen". Jeg har købt det hos en blomsterhandler i Taastrup...

 
Vores søde stendyr




En søde detalje, synes jeg, er at male munden som et hjerte...



Denne ser helt livagtig ud, synes jeg, med plastikøjne fra BR.

Der er aldrig lys i disse lanterner, men de lyser op på deres egen fine måde med de skønne farver,,,

En dino har sneget sig ind...

Elias, 5 år, legede med denne dinosaurus i sommers og så har vi glemt at få den ind og nu er den så sat op til at vogte bedet :-) Læg mærke til at jeg heller ikke har fået taget så-skiltet fra solsikken ind :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...