lørdag den 26. januar 2013

Pudeweekend

Nogle gange forstår man ikke helt, hvor meget man holder af noget, før man kaster sig ud i det igen. Sådan har jeg det med at sy! Så går der en lang periode, hvor jeg intet syr og så får jeg lige pludselig lyst til at sy en masse :-)

I denne weekend blev det til nogle puder og så fik jeg samtidig styr på sytrådene i et par plastikbokse, jeg har købt i Netto til en 10'er stykket.









Mens jeg sad og syede havde jeg en lille 6-årig, der havde sneget sig væk med mit kamera og taget billeder af alt og intet i vores hus :-) Flere af dem blev faktisk ret gode (motivmæssigt), men noget slørede... og her er den lille bandit så i et noget afslørende selvportræt :-)

 
*Karina*

2 kommentarer:

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...