søndag den 7. juli 2013

Blogtræf og zentangles

Onsdag den 17. juli kl. 19:30-22:00 

holder jeg et lille blogtræf for max. 10 deltagere, hvor vi skal tegne zentangles i mit lille køkken i Albertslund. Så har du lyst til at lære at tegne zentangles eller er du allerede godt i gang med dine mønstre og ønsker at deltage i en hyggelig inspirationsaften, så skriv til mig på: kpeschardt@yahoo.dk

Når du ikke lige at være med denne gang, så er jeg sikker på, at jeg holder en aften mere i august eller september... hvem ved? Hvis det bliver en succes, så kan det jo være det bliver en månedlig begivenhed :-) 

Det eneste det kræver for at være med er, at du medbringer: papir, blyanter, tusser og lidt lækkert til kaffen/teen, som jeg sørger for! Nærmere oplysninger om adresse osv. får du på mail!



*Karina*

 

4 kommentarer:

  1. Har nu prøvet det, er en skøn afstressningsform, også ser det virkelig godt ud! Har henvist til dig fra min blog. Blogtræf, kunne være så hyggeligt. Men der er lige langt nok fra Aalborg.

    SvarSlet
  2. Uh, ja Ålborg er ikke lige om hjørnet :-) Til gengæld ku du da overveje at starte dit eget træf, for du er da ferm til det der zentangle ;-)

    SvarSlet
  3. Jeg ser først dette nu - ja jeg har ikke set din blog før - sorry.
    Holder du en aften igen? Jeg vil vildt gerne deltage og jeg bor dejlig tæt på i skovlunde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er efterspørgsel på en aften eller dag igen og det bliver nok en kombination af zentangles og hækle-hygge :-) Jeg tænker i en cafédag i KBH og ikke privat hos mig, og det bliver nok i starten af oktober, men hold øje med bloggen :-)

      Slet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...