søndag den 10. november 2013

Ny krans til døren

Kan ikke vente til at pynte op til jul - det kribler ligesom i hænderne :-) Alligevel synes jeg trods alt det er lige lovlig tidligt, så jeg lavede en simpel krans, der godt, med lidt god vilje, kan gå for at være efterårsagtig og ikke så julet... Tja, det kommer selvfølgelig an på øjnene, der ser... 

I hvert fald hænger den der nu og så bliver den erstattet af denne, når det bliver december :-)



Svampene er købt et eller andet sted til juledekorationer og stikkes bare ind i kransen. Koglerne er bundet fast til kransen til ståltråd - meget simpel!

*Karina*

2 kommentarer:

  1. Krans købt i Rema1000? Har nemlig selv købt en + noget pynt til, så jeg skal også have lavet en julekrans ud af det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Missy, tror jeg købte den i Fakta eller Netto i sin tid - har haft et par stykker liggende i mit skur i flere år :-)

      Så meget sjovere at lave selv :-)

      Slet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...