lørdag den 3. maj 2014

Haven

Uhhh, så er der for alvor åbnet til sommerens ekstra rum: haven!! Elsker min have! 

Først billeder af mit nye ophæng til potter. Elias var på vores genbrugsgård og finde en gammel del fra en hylde. Jeg fik lov til at snuppe den inden han begyndte at save i den, da jeg fik idéen til at lave et ophængsstativ til mine blomster. 
Jeg hæftede således hønsenet på bagsiden og spraymalede hele molevitten med grå maling. 

I Jysk fandt jeg nogle farverige potter til mine pelargonier og her ser du resultatet:




En anden gang fandt jeg selv en gammel skohylde, som jeg skilte ad, for at bruge hylderne. Jeg har før brugt dem til ophæng af smykker på marked (klik her) og nu har de altså fået en anden funktion i haven:



Overalt i haven er der som altid små stendyr :-)






En nabo kom med denne lille søde måge en dag og den fik én af mine æggehuer på :-) 





Freja har hygget sig med kridtet :-)



*Karina*

4 kommentarer:

  1. Hvor fint med blomsterpotte-ophænget!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det er så fint, har lige været forbi på hundeturen og set alt det nye

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Du kommer snart forbi med lidt "varer" ik? ;-)

      Slet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...