søndag den 31. maj 2015

Kunst at opdatere et pigeværelse...

Freja er nået den alder (10½ år), hvor prinsesser er for barnlige og tøsede og nogle mønstre er for voksne - hun er sådan lidt svær at finde en stil til, når det kommer til at opdatere hendes værelse...

Freja elsker sine 2 undulater, Pjuske og Max, og det var med det udgangspunkt at vi fandt stoffet her.

Og nu er gardinerne syet færdige!!


Jeg købte rigeligt med stof, da jeg også har planer om at sy hende en sækkestol af samme stof :-)


Freja har for lang tid siden hevet de blomstrede gardiner ned, som hang her og hængt tæpper/sengetøj op i stedet... tror hun ville sige noget med det... ha ha ha :-) og det var da også tid til at skifte dem ud :-) Og nu hvor jeg har fået min fine symaskine, så var det også nu det skulle gøres!!



Sådan kom gardinerne til at se ud - jeg synes de passer super godt ind og de er hverken for små-barnsagtige eller for voksne!!



*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...