fredag den 25. marts 2016

Gammel kjole får et par lommer

En gammel kjole fra H&M får lidt nyt liv med et par hurtige lommer. 
Projektet var også lidt min måde at øve mig med at lave lommer uden at ofre en fin ny-syet kjole, hvis resultatet ikke blev efter hensigten. 
Jeg er jo lidt autodidakt med mange ting og det betyder også, at jeg laver fejl, men dem lærer jeg jo også af hen ad vejen :) 

F.eks. synes jeg ikke altid det er pænt med en kontrastfarve i tråden. Her har jeg syet med orange tråd på det blå kantebånd og det har jeg set er pænt på nogle kjoler... 

Kantebåndet bøvler jeg stadig lidt med at få pænt...

Men alt i alt er det da blevet til et par søde og sjove lommer, som lyser lidt op i det sorte, som jeg efterhånden aldrig går med... Elsker nemlig mere og mere farver :)

Har du lavet nogle flotte lommer, så link gerne til din side under kommentarer :) 







*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...