fredag den 8. maj 2020

Få så lidt tøj på!


Jeg bor i Albertslund - i et særligt boligområde, hvor man støder på kunst mellem bygningerne. Det gør området til et helt specielt sted at gå tur i. Læs mere om vores skulpturbank her 🔎

Da jeg har en ivrig "garnbomber" i maven, blev jeg for nogle år siden simpelthen nødt til lige at klæde én af skulpturerne på. Hun havde nemlig ikke noget tøj på! 

Se flere billeder af mit "garnbomberi" :) 🔎




Disse billeder har efterhånden nogle år på bagen (fandt dem for nylig i gemmerne :) ) 
Men jeg kan fortælle, at hun havde tøj på natten over og næste dag var hun ligeså nøgen igen, som jeg fandt hende, først jeg så hende... Hmmmm, mon nogen har mødt en person med en hæklet bikini på stranden :)

*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...