fredag den 20. januar 2012

Lav dine egne hårbøjler

Stofhårbøjler med eller uden blomster
til store og små farverige piger!


Disse hårbøjler er lavet før jeg blev "kreativ blogger", så jeg har ikke taget billeder af processen. Jeg vil alligevel forsøge at komme med en DIY her: 

Hårbøjler i plastik og papirblomster er købt i Panduro Hobby - stoffet køber jeg primært i Stof 2000. Herudover skal du bruge dobbeltklæbende tape.
Først sætter du tape på ydersiden af hårbøjlen. Så klipper du stoffet til, så du ved ombuk lige akkurat dækker hårbøjlen på indersiden. Du fastgør stoffet og taper indersiden af hårbøjlen til og bukker det ene side stof om - herefter taper du det ombukkede stof med tape og bukker den sidste side om, så tapen forsvinder. Fastgør blomsten med limpistol og Voila! Flot resultat. 
Jeg må lave en billede DIY næste gang jeg laver en hårbøjle :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...