torsdag den 16. august 2012

Glæder mig til at læse min bog...

...som jeg fik i fødselsdagsgave af min mand og børn i starten af august! Har ikke nået at læse den, for så kom der lige et job forbi min vej og tiden blev en anden, så nu ser I ikke mig så tit på bloggen som tidligere - bliver nok en weekend-hygge-ting :-) - for hverdagen er travl igen, efter en lang og til tider frustrerende, til tider skøn ledighedsperiode - hvilket alle, der har været arbejdsløse i længere tid vel kender til...

Så i det næste års tid er jeg på Grantofteskolen i Ballerup, hvor jeg skal undervise 10 forskellige klasser i fag som idræt, natur og teknik, engelsk og musik!! Så ærmerne er smøget op og hu haj hvor det går :-)

Alligevel vil jeg anbefale denne bog, som jeg endnu ikke selv har læst. Jeg har kun læst gode anmeldelser af den - læs f.eks. her

  
Lad mig gerne vide, hvad DU syntes om den, 
hvis du har læst den :-)

Glade hilsner Karina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...