lørdag den 11. maj 2013

Gummistøvler forvandles til potter :-)

Det er snart ved at blive en tradition at genbruge mine gummistøvler som potter til sommerens blomster, når de går i stykker - du kan se et par af mine gamle gummistøvler som potter imellem have-billederne fra ældre indlæg her.

Nu er det mine røde gummistøvler, som har fået en foreløbig plads ved siden af mit nye højbed lavet af to gamle bildæk, som jeg laver indlæg om senere, da jeg endnu ikke har fået indkøbt blomsterne, men fint er jeg sikker på det bliver ved siden af de gamle gummirøjser :-)

Herefter er der lidt billeder af hvordan blomster-krukkerne forvandler sig og lidt havehygge med Freja under mormors hæklede tæppe :-)






På billedet kan du se, hvordan jeg borer huller til dræn i bunden og i hælene på støvlerne. I bunden lægger jeg desuden store sten inden jeg fylder støvlerne op med jord og planter blomsterne i.



 Mine store zinkspande fik nyt liv.



Og Freja storhygger med dyner, tegnegrej og bøger i hulen.



*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...