søndag den 12. maj 2013

Pakke til en heldig læser :-)

Da jeg ikke selv kunne deltage i min penne-venne-jagt, da afsenderen/modtageren skulle være hemmelig inden afsløringen og derfor blot selv var en slags koordinator for jer, der deltog, valgte jeg at trække lod blandt alle mine læsere, da jeg selv ville have været med... 

Det blev til disse pakker til Dorrit:


En ting, der kan tages med overalt :-)





En ting, der kan gøre dig glad :-) 




En ting, der kan deles med andre :-)






En pakke med lidt af hvert :-)


Chilite, en lille opskriftsbog med cupcakes og mit ynglingsdigt







En ting, du kan nyde til en go' film



Glemte at få taget billeder med indhold: 
hjemmelavede brændte mandler :-)


*Karina*

8 kommentarer:

  1. Helt fantastisk. Ville ønske jeg var modtageren af den pakke, og jeg håber der kommer sådan en "leg" igen, for jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  2. Hej Majbritt, det kan godt være at jeg sætter en tilsvarende leg i gang, det bliver nok bare om et godt stykke tid, for det er tidskrævende at være tovholder på :-/ Til gengæld hopper jeg gerne med på din, hvis du én dag har lyst til at stå for én :-)

    SvarSlet
  3. Ja det var da noget jeg er åben for. Jeg skal bare vide præcis hvad det går ud på, men var det ikke noget med at tovholderen ikke får nogen gaver?? Eller vidste du bare ikke af hvem??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tovholderen kan ikke selv deltage, for så er det jo ikke en hemmelig afsender og modtager :-) Da jeg satte legen i gang tænkte jeg ikke over dette - så derfor måtte jeg lige lave min egen lille lodtrækning :-)

      Slet
    2. Æv, så tror jeg at jeg venter til jeg kan deltage i en, og så er jeg klart åben for at stå for det en anden gang :)
      God stil at du lavede din egen lille lodtrækning.

      Slet
  4. Sikke en masse hyggelige gaver. Dem har jeg noteret mig og kender lige nøjagtig et par stykker, jeg kan glæde med et par af dem. TAK!
    Med ønsket om en dejlig dag, Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er de heldige, de der skal modtage gaver fra dig .-)

      Slet
  5. Det var da nogle fantastiske pakker :o)Er helt vild med "fold-ud-pakken"... Sjov idé!
    Jeg har gang i en lille give away på min blog, hvis du skulle få lyst til at være med.

    louise-lerche.blogspot.dk

    Há en dejlig dag :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...