lørdag den 12. april 2014

Vinder af æggehuerne!!

Der var ikke så mange deltagere på min Give Away denne gang... og det er jeg da ærgerlig over, for idéen var, at deltagerne skulle hjælpe mig med at finde masser af idéer til påske, som jeg skulle poste her på siden :-)

Så det blev en lodtrækning mellem 2 dejlige damer, der gav deres bud på den bedste påske-krea-idé og vinderen blev:


der vandt disse huer!


Tillykke til Jannie!!

Jannie sendte mig link til denne ide:



Læg blomster omkring et æg og svøb ægget i en nelonstrømpe. Kog ægget i vand med løg i og så skulle æggene komme til at se ud som det nederste billede. Billederne er lånt fra bloggen her.

Pia, som også deltog - og tak for det Pia :-) sendte mig link til denne ide:


Opskriften kan du få på denne blog her

*Karina*



2 kommentarer:

  1. Tillykke til Jannie... jeg er misundelig :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) tak fordi du deltog og du er velkommen en anden god gang :-)

      Slet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...