søndag den 7. december 2014

Årets julekalender krævede mange toiletruller!!

Jeg er vokset op med en hjemmelavet slikkalender, som var en klokkestreng med min mors broderede juleting på og 24 sølvpapirspakker, som hver indeholdt et lille stykke slik. Det glimtede så flot, som den hang i vores køkken og det var magisk at skulle åbne den hver morgen og få lov til at spise et stykke slik om morgenen :-)

Denne tradition har jeg videreført til mine børn - jeg synes det er hyggeligt med hjemmelavede pakker i stedet for de kedelige papkalendere med dårlig chokolade i... no offence :-)

Jeg synes også det er sjovt at finde på nye måder at lave julekalender på til ungerne, også selvom jeg sagtens kunne have genbrugt sidste års kalender (ses her). Min mand fik også denne samme år :-)

Jeg havde planer om en nem og billig kalender, som var dekorativ og kunne hænge rundt om ungernes døråbning. Så jeg søgte på Pinterest og faldt flere gange over pakker formet ud af toiletruller og de er bare så søde, så den idé snuppede jeg.

Materialer brugt: papir fra Panduro Hobby, masser af toiletruller, lim, runde klistermærker fra Søstrene Grene og gammeldags julesnor, rød og naturbrun, fra Irma.


 
Det er så hyggeligt at vågne op og åbne den første pakke...


Husk at deltage i min jule Give Away -
vinder trækkes 14. december
klik her
 
*Karina*

2 kommentarer:

  1. Super god ide! Jeg lavede en med papirsposer i år, virkelig nemt!

    SvarSlet
  2. Rigtig god idé... Det ser hyggeligt ud rundt om døren. Heldige unger :)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...