fredag den 13. maj 2016

Genbrugsguld

Jeg har været i gemmerne efter disse billeder af før-og efter billeder af, da mit hobbybord blev til.
Som I kan se på det første billede, så er det snevejr udenfor, så det er et halvt års tid siden billederne her blev taget.

Historien bag:
Jeg har længe haft lidt besvær med at hive hobbyting frem og tilbage af skabe og skuffer, hver gang vi skulle spise, for jeg har nemlig kun haft vores spisebord i køkkenet som arbejdsbord, når jeg syede m.m. 
Men så var jeg heldig en dag at finde et slidt gammelt træbord på vores genbrugsgård, som blev shinet op og her er resultatet:





Først stod bordet ved vores skrivebord i stuen som herover, men nu har det fået den hyggeligste plads ved vinduet, som er meget bedre.
Man må prøve sig lidt frem :)

*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...