lørdag den 21. januar 2012

Så fik Elias sit eget bogomslag!

Aftageligt stofomslag til kinabog




Det er ca 16 år siden jeg sad som arbejdsløs på et syværksted et par uger som "dum i arbejde" inden jeg skulle starte på lærerseminariet. Men det var rigtig fedt - FOR JEG LÆRTE AT SY!!! Det var stort - og vi masseproducerede disse bogomslag, som blev solgt i en lille butik ved siden af værkstedet. 
Jeg ville lige se, om jeg stadig kunne huske, hvordan man gjorde og her er resultatet så. 
Omslaget kunne godt have været lidt mindre til denne bog - jeg har dog ikke gjort det store arbejde ud af at måle op og altså "bare" taget mål på øjemål ca. en cm fra bogens kant. Stoffet er beklædt med fliseline. Knappen, som er en lille blyant er fra Stof 2000 og så er der hæklet en lille løkke på med almindelig bomuldsgarn. Spørgsmål eller kommentarer bydes hjertelig velkommen til dette bogomslag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...