onsdag den 21. marts 2012

Etui til lommetørklæder og rejsepose :-)

Var egentlig i gang med at sy en pose....
...til en surprise til ungerne med hyggeting/aktiviteter i, når vi snart skal på ferie til Tenerife 
- og så kom idéen pludselig til dette lille etui, 
som jeg for 15 år siden masseproducerede til venner og bekendte :-)

Her har jeg valgt grønt stof med hvide prikker, til yderstof og tyrkis stof til foer

De to stk stof lægges sammen, bukkes og siderne syes - jeg måler efter lommelet-pakken

Her ses den anden side

Læg stykkerne tæt sammen

Sy herefter stykkerne sammen, så der er plads til at en hel pakke lommeletter kan være i etuiet

Vend etuiet om og det er færdigt... eller er det?
Dette etui skal have lidt personlighed - synes også åbningen ligner lidt en mund :-)

Og sådan blev der skabt et lille monster med skarpe tænder...

Og her med lommeletterne i...

Værgo' og puds!

Her er rejseposen, monster Mogens, som nogen måske har set tidligere og lommelet-monsteret :-)

Fandt denne fine robot i Stof 2000, som passer godt til posen, synes jeg...

Glæder mig til at overraske ungerne med hver deres rejsepose!

   Indhold i rejseposen: En opgave-/aktivitetsbog, minitusser fra TIGER, en notesbog med monsterpapir klistret på, en Find Holger bog og et mini kortspil påklistret monsterpapir - alt dette skal nok gøre glæde på en lang flyvetur og en dejlig ferie i varmen... Mmm...glæder mig!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med monster etuiet! De skal jeg klart prøve at lave en af dagene : )
    Du laver så mange søde ting : )

    SvarSlet
  2. Tak, Anna :-) Og i lige måde ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...