fredag den 12. april 2013

Makeover for 139 kr :-)

Jeg ville ønske, at jeg var én af de kvinder, der bare har det ihhh... så fint med at se alderen i hårfarven, for det ville da være lidt lettere bare at acceptere de grå hår! Men! Det er jeg altså bare ikke, og når nu muligheden er der, så besluttede jeg mig altså for at farve hår!

Bedøm selv resultatet! 

Jeg føler jeg har fået en makeover a la Trinny og Susannah og visuelt kan trække lidt år fra de egentlig 36 somre jeg er :-) Her får I en billedserie af hele processen:







Og en halv time senere...






*Karina*

6 kommentarer:

  1. Det er blevet fint. Jeg "kæmper" også selv med nogen "lyse" striber der pludselig har sneget sig ind ;-)

    SvarSlet
  2. Tak :-) Ja, enten så må vi kæmpe eller acceptere :-)

    SvarSlet
  3. Må man være fræk og spørge hvor gammel du er?

    De grå hår er bestemt ikke nemme at acceptere - men på et eller andet tidspunkt må man jo lære at leve med dem.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt, Eva-Maria - for det ser sgu også mærkeligt ud, når man er 75 og stadig blond eller brunette ;-) Jeg er 36, som jeg også afslørede ovenover :-)

      Slet
  4. Kan godt forstå dig, og er på samme galej - vi får tidlige grå i min familie, suk. Har ikke så mange endnu, men dog flere end jeg kan napse væk med en pincet, øv.
    Det ser da fint ud, dit hår efter farvningen :).
    Det værste ved grå hår er ikke at man skal farve, det kunne jeg leve med, jeg har alligevel farvet hår i lange perioder, fordi jeg ville have rødt eller sort eller hvad end. Det er mere det, synes jeg, at de ligesom er stivere/grovere i det end de "oprindelige". Så selvom man kan få farven igen ved at farve, så bliver de jo ikke lige så bløde igen. Det er så irriterende. Suk.
    God weekend og tillykke med det nye hår :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde :-) Jeg fik mine første grå hår som 22 årig - så jeg har også været vant til at farve hår læææænge :-)

      Slet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...