tirsdag den 25. juni 2013

Zentangles #1#

Sommerferien er nær og jeg forbereder mig på, hvad jeg skal lave af krea-projekter og har i den forbindelse bestilt bøger om Zentangles, som jeg er blevet lidt hooked på her på det sidste. 

Kort fortalt betyder 'zen' meditation og 'tangle' betyder sammenviklet eller indviklet og zentangle er denne kunstform, som du kan se masser af eksempler på her.


Her er mine første zentangles 







Glæder mig til at mine bøger kommer, så jeg rigtigt kan øve de forskellige mønstre.
Har du lyst til at udforske zentangles noget mere, så er YouTube et rigtig godt sted at begynde...

*Karina*

4 kommentarer:

  1. Holdt da fast! Det ser da SÅ spændende og godt ud.
    Glæder mig til at se flere af dine streger :o)
    Der er en anden blogger (http://hanneogluka.blogspot.dk/), som også laver nogle rigtig gode streger. Om det lige er Zentangles, ved jeg ikke,- men spændende streger laver hun også ;o)
    God tirsdag aften. Mvh. Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar :-) Wow, hun har godt nok også nogle flotte tegninger - det er helt bestemt den stil, jeg har set i mange zentangles, dét hun laver - flot! Og tak for linket - altid rart at se, hvad andre kaster sig over af spændende kreationer...

      Kreahilsner Karina

      Slet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...