søndag den 9. marts 2014

Hæklet cover til min datters tablet

Det er meget sjældent det sker, men når det sker, så er det bare så fedt: når min datter kommer med en bestilling på noget hæklet fra min hånd :-)

Denne gang bestilte Frejsen et cover til sin tablet og det kom til at se sådan ud:







Jeg har hæklet i drejede, krydsede eller snoede (om man vil) stangmasker, som Lena har en rigtig god DIY på her. Det er en rigtig nem hækleteknik, som giver et fint trekantet mønster.

Derefter har jeg syet foer på vrangen i hånden. Knappen er blot til pynt, da det er trykknapper på bagsiden, der lukker coveret :-)

Se andre covers til mobiler, jeg har hæklet her.


*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...