lørdag den 16. august 2014

Sommerens tegninger

Det gode ved at tegne er at man kan tage det med overalt - det kræver bare en blok og lidt tuscher... hver gang vi var på stranden i vores sommerferie, havde jeg min blok med og nogle gange fik jeg tegnet meget og andre slet ikke :-) 

Her tegner Freja i teltet...



Freja gav mig for lang tid siden idéen til at gemme små tændstikmænd i tegningen :-) "Find 8 men"


Freja øver sig på grafittibogstaver med skygge - så flot!!



Tegningen skrider frem på en strandtur :-)



Kusine Amanda får en tegning med på vejen :-)




Strandtatoos :-)




Jeg har lige startet en en ny 6. klasse og har lavet et par billeder til klassen, som skal minde dem om at motivation kommer indefra og at man altid skal forsøge samt at alle lærer i eget tempo og det er helt ok!!
Lur mig om deres lille læsehjørne ikke også bliver fyldt op med lidt billeder og citater :-)




*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...