mandag den 3. august 2015

Forberedelse til næste skoleår

Det er med sommerfugle i maven, at jeg nu sidder og forbereder et skoleår med et nyt fag: Håndværk og Design og tænker på alle de nye børn, jeg skal lære at kende :-)

Jeg skal have to 4. klasser halvårligt til Håndværk og Design - af to timer om ugen, så det er heller ikke SÅ meget at vi kan nå at lave, når vi er sammen... 

Men de skal i hvert fald lære at brodere!! Det er meget oppe i tiden igen og sikkert også noget, der kommer til at trende ligeså meget som hækling har fået sin renæssance - det håber jeg i hvert fald.

Der er så mange måder, teknikker og designs, at det må kunne fange eleverne, når først de bliver kastet ud i det. Det håber jeg. 

Først skal de lære at brodere bagsting på papir - og så går vi over til stof. Senere skal de også lære andre systing som korssting og fladsting :)

Her er mine eksempler:





*Karina*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...