lørdag den 14. maj 2016

Skotøjsæsker og billeder

Nogle gange glemmer jeg at tage billeder af de ting, jeg laver, og tænker...: "Det gør jeg senere..." og så kommer jeg fra det. Måske fordi et nyt kreativt projekt tager mit fokus :) 

Jeg kom lige i tanke om, at jeg ikke har fået vist disse fine æsker, som jeg har betrukket med stof for laaaaang tid siden :)

Jeg har perler i den ene og bomuldsgarnrester i den anden og det er der jo ingen, der kan se... SÅ smart!!

Se hvordan du nemt og billigt laver dine egne æsker her





Jeg kan ikke huske, hvornår jeg lavede disse billeder, men det har været omkring det tidspunkt, hvor jeg begyndte at tegne og interesse mig for zentangles. 
Farverne er desværre falmet i solskin, så jeg skal snart have kreeret noget nyt. 
Jeg elsker at have ordsprog omkring mig, som en reminder til hvordan man også kan leve sit liv eller tænke. 
Kender du et godt ordsprog, som du har hængende til en daglig reminder??




Min kreative søn har været på spil igen :)

Vi har en masse flis i haven, som han tager de største stykker af og snitter små figurer ud af. Så fint!!


*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...