lørdag den 7. maj 2016

Tre små hæklede potte-ophæng

Her er 3 forskellige potteholdere, som jeg har lavet til vores have. 

Den første har jeg lavet med knuder...


Der findes mange DIY's på knyttede potteophæng på f.eks. pinterest. Her er et eksempel.

Den næste har jeg hæklet i forskelligt lilla bomuldsgarn - jeg har ingen opskrift, da jeg bare har taget ind og ud, så det passede til potten. Holderen er primært i stangmasker...


Lidt flere stangmasker om denne potte, der er hæklet i andre farver. Potterne er hjemmemalet med almindelig akrylmaling fra Søstrene Grene, som altså holder i alt slags vejr (tro det eller lad være) - potterne er malet for to somre siden og farven holder stadig :)


*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...