torsdag den 23. februar 2017

Give Away

Kære læser

Det er lang tid siden at jeg kastede mig ud i en Give Away, men nu føler jeg tiden er den rette og jeg er igen i gavehumør :)

Denne gang er det ikke en hjemmesyet/hæklet Give Away, men et resultat af mit store forbrug på www.wish.com, hvor jeg er blevet afhængig af at købe ure. 

For at deltage skal du enten:
1) tagge 2 venner i kommentarfeltet på min instagram video om denne give away

eller...

2) skrive en kommentar herunder dette indlæg.

Den 1. marts trækker jeg lod blandt alle de deltagende og vinderen får besked via instagram og bloggen, så det er om, at holde øje...

Vinderen skal skrive en mail med sin adresse til mig på:

karina.peschardt@gmail.com og så kan jeg sende dette søde ur :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...