lørdag den 7. april 2018

Så fik jeg nyt legetøj

Jeg havde ellers svoret, at jeg ikke skulle købe mere junk fra wish (fordi det egentlig er enormt ressourcekrævende og miljøødelæggende at fragte helt fra Kina og i øvrigt billigt skrammel, man alligevel ikke har brug for), men for flere måneder siden har jeg købt denne lille håndsymaskine og glemt alt om det igen (fordi der går så lang tid før man får varerne) og forleden dukkede den så op i postkassen, så nu skal den bruges :)

Da jeg skal til workshop med mitkrearum næste weekend, hvor vi skal sy bøger, er det oplagt at tage den lille fætter med, så jeg kan se, om den kan bruges til de kreative bøger, jeg skal lave. 

Glæder mig allerede...




Se minivideo på instagram @kreafreak

*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...