lørdag den 2. januar 2021

Malebøger...for voksne!

 Jeg har egentlig hele tiden selv tegnet og farvelagt alt i mine artjournals, men taget mig selv i at kigge nysgerrigt efter malebøger, når jeg fra tid til anden har været inde i en boghandel, for der findes så mange fine og sjove malebøger til voksne og jeg har tit tænkt, at siden så mange kaster sig over dem, så må der "være noget at hente dér" :) 

Nu har jeg så kastet mig ud i det og anskaffet mig hele 3 nye malebøger, som jeg vil ty til, når min hjerne virkelig kun skal forholde sig til farvelægning og intet andet :) Kender du det?

De kommer bestemt ikke til at erstatte mine artjournals, som jeg tager frem på næsten daglig basis, men snarere bliver de et hyggeligt supplement til ro og fordybelse. 

I øjeblikket har jeg en bujo til kalender, et utal af artjournals, hvor jeg både tegner og maler i og en enkelt notesbog til "Draw and write about my day" a la Samantha Dion Baker, hvis arbejde jeg elsker og beundrer og som jeg har fulgt igennem mange år efterhånden på Instagram. Se hendes hjemmeside her 🔎 

Jeg har først lige modtaget de øverste malerbøger, så dem har jeg ikke taget hul på endnu. Mindfulness malebogen er virkelig hyggelig at male i... og ja, det virker. Prøv det selv! At sidde og male slår virkelig hjernen fra og giver en dyb ro... 

Læs selv en fagmands vurdering 🔎







Prøv at google "Funny colouring books for adults" - så får du virkelig mange sjove hits - god fornøjelse!

*Karina*














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...