søndag den 20. januar 2013

Weekendsysler

Cyklen blev pyntet lidt mere, headsettet til mobilos blev pyntet, Freja syr One Direction "miniplakat" og jeg sysler med en poncho til min svigerinde...

 

Uglen er inspireret af dette blogindlæg




Denne idé har jeg set tusind steder før -  bl.a. på pinterest og her

Jeg lærte selv at sy i papir dengang jeg gik i skole/fritidshjem og det er en yndet aktivitet herhjemme :-)



Poncho'en har været undervejs siden jul - jeg går til og fra den da andre projekter har det med at tage min opmærksomhed - men skal nok blive færdig snart, Camilla :-)

*Karina*

5 kommentarer:

  1. Fed pynt på cyklen. Hvilket garn hækler du med ?

    SvarSlet
  2. Skønne projekter I er i gang med - fed idé med hama perlerne og ledningen..

    SvarSlet

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...