lørdag den 25. januar 2014

Ny blog i luften :-)

Så har jeg søsat endnu en blog!! Den handler om undervisning i Folkeskolen og er blevet en realitet efter mange overvejelser...

Min indre kreafreak er ofte med mig på arbejde, når jeg underviser og jeg elsker at få ny inspiration til mine fag. Derfor har jeg tit haft lyst til at lave en blog, hvor jeg samlede links til gode sider, opgaver, materialer og undervisningsforløb m.v.
Samtidig har jeg tænkt, at det ikke er her på Kreafreak, jeg har villet lægge link til undervisning ud, fordi denne side handler, for mig, kun om det kreative...

Så nu har jeg lavet en side, som forhåbentligt kan inspirere andre i deres undervisning.

Nogle af jer, der følger mig her, er måske selv i Folkeskolen eller arbejder på anden måde med børn og I skal være meget velkomne til at kigge forbi min nye side :-)




*Karina*

2 kommentarer:

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...