søndag den 2. juni 2019

Popart og akryl

Det er sørme lang tid siden, at jeg har lavet et blogindlæg... Facebook og Instagram især har overtaget min tid, når det kommer til det kreative, da det desværre er et hurtigere medie end blogverdenen... det er så bekostning af posts her på siden, men det vil jeg prøve at gøre noget ved :)

For lang tid siden kastede jeg mig ud i for første gang at male på canvas med akryl og det blev til dette billede i popart stil, som jeg er meget tiltrukket af, af én eller anden grund :)


Nu har jeg, for sjov skyld, sat "værket" til salg på de sociale medier til højestbydende, for at se, hvad det kan indbringe - slet ikke sikkert at nogen vil købe det... Jeg får bare tit at vide af venner, bekendte og kolleger: "Sælg da din kunst - du er så dygtig", men så kommer min egen selvkritik ind og siger: "Ahhh, så godt er det altså heller ikke..." Jeg er jo bare nybegynder stadigvæk og øver mig :)

*Kreafreak*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...