torsdag den 6. juni 2019

Have makeover

En gang imellem laver jeg om i haven, flytter lidt rundt, nye genbrugsting bliver til osv. Her er et tidligere indlæg, hvor I kan se, hvordan forhaven så ud i 2016 klik her . Siden hen har jeg faktisk lavet om mange gange, men det har jeg ikke lige billeder af.

Nu fik forhaven så nyt look igen igen :)

Først et billede inden jeg lavede om. "Sofa-stolen" er lavet af to træstammer og to reste "plader" fra vores lokale genbrugsgård, som lige har fået lidt maling på hvert andet bræt. Man sad ikke så godt i den - jeg synes den er for lav, så den blev mest bare en pyntegenstand, så derfor droppede jeg den helt...



Her er så efterbilledet, hvor jeg har fået flyttet nogle ting til højre for hoveddøren til den venstre side... den hjemmelavede "Sofastol" skiftede jeg ud med en bænk. 
Og efter at al ukrudtet blev luget væk lagde jeg flis.


Her ser man til højre for hoveddøren, hvor en stol er malet lilla. Trøstammerne fra før er blevet brugt på en anden måde: 1 til blomsterpotter og 1 til et højbord til min kaffekop, når jeg skal sidde i den sjove stol (med træstammebund) og nyde morgenen :) 





En lanterne, fra vores lokale genbrugsgård, var smidt ud, da glasset var ødelagt og den var lidt rusten her og der. Jeg tog glasset ud, vaskede den, lod den tørre og spraymalede den lilla.





*Kreafreak*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...