fredag den 8. maj 2020

Inspiration fra podcasts


Jeg har indtil flere "artjournals" eller på dansk kunst- eller skitsebøger, som jeg enten bruger til at øve mig i eller til tegne idéer ned i. Jeg har særligt én artjournal, som jeg bruger lidt som en dagbog - i stedet for at skrive om min dag, så tegner jeg noget fra min dag. 

Jeg var ude at gå tur og hørte podcast med Svend Brinkmann: "Brinkmanns Briks", som tager aktuelle medmenneskelige emner op og ser dem i lyset af psykologiens- og filosofiens visdom - super interessant program, synes jeg. 
Her har jeg illustreret Dario Fos citat, som bliver nævnt af Brinkmann i pocasten:

"Latteren åbner kraniet, så fornuften kan komme ind".  




*Karina*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...