søndag den 19. september 2021

Når man skal forberede sig på undervisning til de kreative fag, såsom billedkunst som valgfag, så skal man jo lige prøve noget af selv, ik'? Og jeg må indrømme, at det tog noget overhånd denne gang, for 300 kr fattigere på at købe gamle blade og bøger i en genbrugsforretning, så havde jeg pludselig fået mig en ny hobby: kollager!

Jeg elsker det!

Det er SÅ sjovt at sætte ting sammen, der slet ikke hører sammen i tid og sted og lave humoristiske historier i billeder. 

Jeg har været meget inspireret og længe fulgt Collagisten på Instagram og her for nyligt har jeg opdaget den talentfulde Rosie med kanalen "Eatofhoney" på YouTube - tjek dem ud, hvis du kan lide, hvad jeg har lavet herunder - stærkt inspireret af de to damer :) 














Jeg er særlig vild med de kollager, hvor der indgår billeder fra 50'erne og 60'erne :)

*Kreafreak*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...