lørdag den 11. december 2021

Snail mail er blevet min nye hobby


I "gamle dage" skrev man breve til hinanden. Det var også dengang et frimærke kostede 3,50 kr - det kan jeg i hvert fald huske..
Da jeg var 9-11 år havde jeg brevveninder, som jeg fandt igennem Anders And bladene og brevpapir var sådan noget man mødtes med veninderne og byttede. 
Så kom internettet, brevene blev næsten udfaset og i en lang årrække var det kun få, der gik op i stadig at sende et "rigtigt brev", da det blev dyrere og dyrere og internettet trods alt var en hurtigere kommunikationsform. 
For et par år siden stødte jeg på fænomenet "snail mail" og "happy mail" og syntes bare det så SÅ hyggeligt ud, det folk sendte til hinanden. 
Konceptet er at skabe et kreativt brev med "goodies" såsom klistermærker, tebreve, ansigtcreme-prøver, washitape eller hvad, man nu kan finde af "flade ting" at sende...  
Så den hobby er jeg nu hoppet på... billederne herunder er fra mine første snail mail breve, da jeg startede under første nedlukning i 2020... Altid godt med en ny hobby, når landet lukker ned...












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar :-) Hilsen Karina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...